31.01.2012

''van basten? tanırım kendisini...''

 Hayatımda Ali Şen kadar iyi yalan söyleyen adam görmedim.  ''cruyff... tanırım kendisini. 99 yılında dünya karması maçı oldu , aradım , cruyff dedim bizim şu rıdvanı dünya karmasını al.''  Her zaman da bir tarafından gerçekliği vardır dediklerinin, mesela rıdvan hakkaten o yıl dünya karmasında oynuyor.Bir tarafı ile inandırıyor yani ne kadar ebesinin şeyi olsa da. Mesela Fener'in Manchester'i evinde yendiği maçı anlatıyor: '' ilk devre 0-0 bitti. girdim soyunma odası. futbolcular sanıyor ki helal olsun diyeceğim onlara. bağırdım ,çağırdım siz nasıl fenerbahçesiniz? bu kadar korkak oynanır mı,çıkın ikinci devre adam gibi oynayın. o gazla çıktılar yendiler.'' sonra maçtan önce manchester yöneticileri ile iddia'ya girmiş. Şampanyasına... Fener yenince gitmiş yöneticilerin odasına,bakmış kimse yok, masanın üstünde bir şampanya bir de bardak var. Şampanyasını yudumlayarak old trafford'un çimlerini izlemiş... Kesin purosunu da yakmıştır. Yalan söylerken tam türk filmlerindeki kemal sunal'ı kandıran dolandırıcılar gibi oluyor adam. Gerçi bu fotoğrafta daha çok Amerikan  filmlerindeki gansterlere benziyor.

'

1 yorum:

  1. bak arkadaşım Ali Şen adam gibi adamdır
    dedikleri de doğrudur
    Kasım 1994'te hani Galatasaray Şampiyonlar Ligi'ne ikinci defa kaldığında gene Barcelona gelmişti ya buraya
    Cruyff da Barcelona'nın teknik direktörüydü o zamanlar
    işte maçtan bir gün evvel Cruyff kamptan ayrılıp Ali Şen'i evinde ziyaret etti
    yani gerçekten de tanıyor Cruyff'u
    ama "Cruyff...tanırım kendisini" derken tevazu gösteriyor aslında Ali Başkan
    bilakis "Cruyff,Ali Şen'i tanıyor"

    YanıtlaSil